Skab større indtjening, arbejdsglæde og kundetilfredshed

På nær alle non-profit organisationer, stræber alle virksomheder efter at øge profitten og opnå sortere tal på bundlinjen. Hvis et marked er godt, er der også hård konkurrence. Og man kan være sikker på, at konkurrenterne gør hvad de kan, for at udkonkurrere de andre virksomheder. Hvis man har ambitioner med sin virksomhed gælder det derfor om hele tiden at holde sig i gang. Hele tiden at være opfindsom og løsningsorienteret, så man kan komme på nye g bedre måder at gøre tingene på inden for virksomheden. Dem med de gode idéer, er ofte dem der trækker det længste strå. Hvis man skiller sig ud fra de konkurrerende virksomheder på en positiv måde, er der al mulig grund til at tro på, at det kommer til at afspejle sig i større kundetilfredshed og derigennem større profit.

Hvordan opnår man effektivisering?

Hvis man ønsker at investere i sin virksomhed fremtid, kan det være en god idé at kontakte et firma som C-Value. C-value har stor ekspertise inden for effektivisering, og hjælper forskellige virksomheder med at nå deres fulde potentiale. En af de ting de tilbyder undervisning i, er Six Sigma Value. Six Sigma har til formål at reducere variationen i arbejdsprocesserne i din virksomhed. Hvis der er klare rammer for hvordan samtlige trin i en arbejdsproces skal gennemføres, skabes der kontinuitet, ensartede resultater og derigennem glade kunder. Derudover giver det også et bedre arbejdsklima, da de faste arbejdsrutiner reducerer risikoen for konflikter. six sigma Der tilbydes to forskellige Six Sigma uddannelser – green belt og yellow belt. Green belt er noget mere omfattende end yellow belt, idet uddannelsen strækker sig over otte uger, mod de tre til fem dage det tager at fuldføre en yellow belt uddannelse. Mange virksomheder kan skrive under på, at uddannelserne er en god investering.