Selv de mest kyndige regnskabsmedarbejdere og bogholdere kan af og til opleve at systemerne driller. Derfor kan det være en idé med en Supportaftale til dit økonomisystem. Ved at købe en supportaftale til regnskabsprogrammet, behøver man ikke og sidde i flere timer og forsøge at finde ud af, hvad man skal gøre. I stedet kan man tage kontakt til supporten og få hjælp til netop de udfordringer, man sidder med i programmet.

Hos ERPsupporten tilbyder man supportaftalerne Supportaftale C5, Supportaftale Dynamics 365 og Supportaftale Microsoft Dynamics NAV. Supportaftale med ERP hjælper således kunderne, hvis de sidder fast i regnskabsprogrammerne fra Microsoft Dynamics C5 og NAV. Hjælpen tilbydes i form af brugervejledninger, FAQs (ofte stillede spørgsmål), videoguides, artikler og sågar kurser, som klæder brugeren endnu bedre på til at bruge programmerne fra Microsoft. Er det i stedet en mere personlig hjælp, man leder efter, kan man også chatte, ringe eller maile med en kyndig supporter fra ERPsupport.

Er man i tvivl om, hvorfor en Supportaftale er relevant eller noget for ens virksomhed, tilbyder ERPsupport en gratis prøveperiode på 30 dage. Her får man mulighed for at prøve de fordele der er ved at have en supportaftale fra ERPSupport, inden man bestemmer sig for endeligt at indgå en aftale. Selvom man har købt sine regnskabsprogrammer gennem en anden forhandler end ERPsupport, er man stadig meget velkommen som kunde hos ERPSupport.

Åbningstiderne er også yderst fine, taget i betragtning af at ikke alle erhverv åbner klokken 8:00 og lukker ned igen klokken 16:00. Hos ERPsupport er åbningstiderne 8:00-22:00 mandag til torsdag. Fredag åbner de klokken 8:00 og lukker klokken 15:00. I de nævnte tidsrum kan man således både ringe og chatte med en kompetent medarbejder, så man inden længe kan komme videre med det man var igang med, nemlig at passe sit arbejde.